5 способів зміцнення корпоративного духу

Новогодние подарки оптом

  • (044) 599-13-00
  • (096) 846-44-00
  • (099) 651-44-00
  • (063) 605-44-00

5 способів зміцнення корпоративного духу

5 способів зміцнення корпоративного духу

Пам'ятаєте стару добру казку про те, як старий за допомогою прутів намагався показати своїм трьом синам, що їх сила в єдності? Так ось, корпоративний дух у вашому колективі - це і є ті самі прутики.

Якщо у вас згуртована команда, то можете бути впевнені, що вашій компанії не страшні ні конкуренти, ні економічна криза і вже тим більше якісь безглузді міжусобиці.

Але як зробити так, щоб згуртованим корпоративним духом вашої команди захоплювалися і ваші партнери, і конкуренти? І як змусити всіх ваших співробітників працювати в унісон? Можна, звичайно, використовувати техніку гіпнозу або скласти який-небудь статут, як в секті, де за найменший непослух чи не смертна кара! Ну, а якщо серйозно, то для підняття корпоративного духу є кілька корисних порад.

І так ось вам 5 ідей, як краще згуртувати ваш колектив.

 

Не працею єдиною

 

Постарайтеся дізнатися якомога краще, чим люблять ваші співробітники займатися у вільний від роботи час. І спробуйте в кінці кожного робочого тижня влаштовувати так звані години занять для душі. Наприклад, можна спробувати навчитися всім колективом малювати, якщо у вас є співробітник, який завжди таємно мріяв про власну галерею або майстерню.

А може, у вас є і ті, хто володіє шикарним голосовим і звуковим діапазоном? Тоді сміливо влаштовуйте змагання зі співу в караоке. Або ж хтось не мислить свого життя без кулінарії і кондитерських виробів? Ну що ж, тоді можна влаштувати конкурс на найкращий рецепт торта або пирога, а потім приготованими виробами пригостити своїх колег.

Повірте, ваші Рембрандт, Паваротті, що не відбулися, гідно оцінять те, що вашу компанію цікавлять не тільки їх професійні якості, а й те, що приносить їм душевну радість.

 

«Від посмішки похмурий день світліше»!

 

Приміщення, де ми працюємо, має дуже велике значення, важливим є його оформлення. І нехай у вас навіть серйозна організація, однак, трохи відступити від офіціозу не завадить. Спробуйте прикрасити кабінети цікавими і з більшим почуттям гумору календарями. Повісьте на стіну цікаві вислови відомих людей або якісь смішні фотографії з написами, і кожен день міняйте їх. Це допоможе, вашим співробітникам протягом робочого дня розслабитися і відволіктися. Особливо, якщо на них лежить велика відповідальність.

 

За стінами офісу теж є життя

 

Регулярно влаштовуйте спільні виїзні прогулянки. Пам'ятайте, що ніщо так не позбавляє від офіціозу і діловитості, як відпочинок на свіжому повітрі. До того ж, на пікніку можна влаштувати і командні ігри, тим самим піднімаючи корпоративний дух.

 

Співробітник - це особистість!

 

Дайте відчути вашим співробітникам, що вони не просто фахівці з "ПІБ" у вашому штатному розкладі. Пам'ятайте про те, що всі ми перш за все люди. І нам дуже важливо, щоб нас цінували, поважали і шанували нашу думку.

Навчіться чути своїх підлеглих і колег. Наприклад, варто не просто привітати співробітників зі святами, а й показати їм зайвий раз ваше добре ставлення до них.

Нехай ваш подарунок ще довго після свят нагадує про вас і вашу компанію. І дарує приємні спогади. Не упускайте можливості дізнатися більше про людину, його інтереси і про те, що йому справді дорого. Це, зрозуміло, вимагає від вас спритності і тактовності. Адже у кожного є свій особистий простір. Мало кому сподобається вторгнення в цей простір сторонніх осіб.

 

Затишок на роботі - це не міф!

 

Завжди намагайтеся поліпшувати умови роботи в ваших організаціях. Якщо є можливість обладнання зони відпочинку, не нехтуйте цим. Будьте впевнені, результат не змусить себе довго чекати. Адже кожному захочеться в обідню перерву посидіти на дивані з чашкою чаю і поговорити ні про що зі своїми колегами. А значить - і перейти з офіційного формату спілкування в неофіційний.

Є маса способів згуртувати колектив і підняти його корпоративний дух. Однак, є найголовніше правило, слідуючи якому будь-який спосіб принесе вам позитивний результат - це щирість. Все, що ви робите, треба робити від чистого серця, а не просто для галочки. І тоді люди відчують, що про них піклуються, що їх цінують, що їм довіряють. А головне - вони самі зможуть більше довіряти тим, з ким перебувають пліч-о-пліч весь робочий день.

 

Каталог корпоративних подарунків на ngod.com.ua 

-->